ContactSalt Bank Contact

Salt Bank Contact

Salt Bank contact – Pentru cei care nu stau în banca lor., pentru cei care vor din ce în ce mai mult, cu mai puține bătăi de cap.

Modalități de contact Salt Bank

    • Sună la *SALT (*7258)
    • Apel direct din aplicația Salt Bank
    • Chat în app
    • Mesaj offline în app
    • Self service (FAQs)

 Salt Bank contact -Care Center disponibilitate 24/7

Fără IVR în call, Nu trebuie sa asculți mesaje sau să selectezi opțiuni. Intri direct in apel cu agentul
Fără draft-uri de răspuns, ti se va răspunde cu empatie doar oameni-oameni, niciodată roboți

Salt Bank contact – Date de contact Idea Bank
IdeaBank

    • website – https://produseanterioare.salt.bank › masuri-de-siguranta
    • online: Website: www.salt.bank.
    • Email: salut@salt.bank.
    • Contact center *4455 / 021.318.95.00. Salt Bank.
    • Contact · myBank; RO.
    • *7258 (apelabil din orice rețea națională, fixă/mobilă, tarifat normal în rețeaua proprie)

 

Contact Salt Bank prin telefon – SALT (7258)

Contact Salt Bank. Pentru cei care preferă să sune direct, Salt Bank a implementat un număr scurt și ușor de reținut. Disponibil direct din aplicația mobilă Salt Bank, acest număr este accesibil non-stop, permițându-ți să primești asistență imediată fără a pierde timp.

SALT BANK CONTACT –  Apelare Directă Din Aplicația Salt Bank

O altă metodă inovatoare prin care Salt Bank își apropie clienții este posibilitatea de a iniția un apel direct din aplicație.

 Chat Live În Aplicație

Contact Salt Bank. Chatul live reprezintă un alt canal esențial prin care poți primi suport în timp real.

Mesaj Offline În Aplicație

Pentru întrebări care nu necesită un răspuns imediat, Salt Bank oferă posibilitatea de a lăsa un mesaj offline.

 Rubrica de Self-Service (FAQs)

Autonomia este un concept central în abordarea Salt Bank. De aceea, aplicația include o secțiune de întrebări frecvente, unde poți găsi răspunsuri la cele mai comune probleme. .

 Numărul de Telefon  Salt Bank Contact Non-Stop:  – 037 381 19 13

Contact Salt Bank. Pentru cei care preferă metodele tradiționale de comunicare, Salt Bank oferă și un număr de telefon dedicat, disponibil 24/7.

Salt Bank contact -Serviciile care sunt disponibile 24 ore din 24 prin Contact Center sunt următoarele:

      • blocare Carduri, blocare Internet Banking,
      • resetare parolă de Internet Banking,
      • informații privind istoricul de tranzacții și soldul disponibil al conturilor.
      • pentru alte servicii oferite prin Contact Center, puteți apela în intervalul 08:30-19:00, de luni până vineri, cu excepția sărbătorilor legale.

Salt Bank contact – Reclamatii Salt Bank -GHID PRIVIND PROCESUL DE ADMINISTRARE A RECLAMATIILOR

1. Salt Bank contact : Reclamatia reprezinta o cerere sau sesizare formulata in scris si care este transmisa bancii prin oricare din canalele de comunicare:

      • posta sau posta electronica, depusa prin intermediul paginii oficiale de internet a bancii,
      • la sediul Salt Bank S.A. sub numar de inregistrare sau prin intermediul autoritatilor,
      • prin care un client al bancii sau non-client isi exprima nemultumirea cu privire la calitatea
        produselor si a serviciilor furnizate sau a activitatilor intreprinse de salariatii bancii sau a modului de
        gestionare a relatiei de afaceri sau a tarifelor/comisioanelor aplicate, si la care este asteptat in mod
        explicit sau implicit un raspuns.

2. Petent este orice persoana fizica sau juridica, care a depus o reclamatie cu privire la prestarea
unei activitati sau a unui serviciu de catre banca cu exceptia serviciilor si activitatilor de investitii de
Legea nr. 297/2004 privind piata de capital, la serviciile de plata prevazute de Ordonanta de urgenta
nr. 209/2019 privind serviciile de plata si pentru modificarea unor acte normative potrivit Legii nr.
210/2019 privind activitatea de emitere de moneda electronica, cu modificarile si completarile
ulterioare.

3. Salt Bank contact Reclamatiile se inainteaza prin :

      • posta electronica
      • prin mesaj scris transmis la adresa de e-mail salut@salt.bank
      • prin intermediul paginii de web a bancii, www.salt.bank, sectiunea “Contact”,
      • optand pentru Reclamatie in campul “Ïn ce categorie se situeaza solicitarea ta?”.
      • de asemeneareclamatiile pot fi depuse la sediul Sediul Central Salt Bank – in atentia Departamentului Telemarketing si Calitate Servicii Clienti la urmatoarea adresa: Bucureşti, Cladirea Hermes Business Campus, CORP B, Bd. Dimitrie Pompei, nr. 5-7, Sector 2, cod postal 020335
        sau prin apel telefonic la *4455 (apelabil din oricea retea nationala, fixa/mobila) sau 021.318.95.00 (apelabil din oricea retea).

4. Pentru a solutiona intr-un termen cat mai scurt reclamatia inaintata, este necesar sa
transmiteti:
• datele dumneavoastra de contact: numele complet, CNP/codul fiscal (dupa caz), adresa de
corespondenta si numarul de telefon;
• descrierea cat mai detaliata a nemultumirii dumneavoastra cu privire la serviciul/produsul/
activitatea reclamata. Totodata, in masura in care detineti documente in sustinerea reclamatiei
dumneavoastra, va rugam sa ne transmiteti copii ale documentelor pe care le considerati relevante.

5. In cel mai scurt timp vei primi explicaţii detaliate privind rezultatul investigatiei aspectelor
semnalate de dumneavoastra si, daca este cazul, a masurilor adoptate in sensul remedierii unei
situatii.
Salt Bank contact – Nota: Din momentul inregistrarii reclamatiei, termenul de raspuns este de 30 de zile, calculate de la data depunerii/trimiterii acesteia. In situatia in care aspectele sesizate in cadrul reclamatiei, necesita o cercetare mai amanuntita si va fi necesar sa extindem termenul de analiza, va vom informa cu
privire la acest lucru.

6. In situatia in care considerati ca punctul de vedere oferit de Banca nu raspunde in totalitate/este
in contradictie cu solicitarea/solicitarile dumneavoastra, sunteti rugati de a va adresa oricand
reprezentantilor Bancii cu privire la acest lucru.

Totodata, dumneavoastra aveti posibilitatea de a va adresa institutiilor si autoritatilor competente si
de a utiliza modalitatile de solutionare pe cale amiabila a litigiilor, prevazute de dispozitiile legale in
vigoare.

a) Autoritati competente:
– Banca Nationala a Romaniei (BNR) – Bucuresti, Strada Lipscani, nr. 25, sector 3, Bucuresti, cod
030031, Info@bnro.ro.
– Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorilor (ANPC) – Bucuresti, Bulevardul Aviatorilor,
nr. 72, sector 1, office@anpc.ro.
– Autoritatea Nationala de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal (ANSPDCP) – Bdul Gheorghe Magheru, nr. 28-30, sector 1, Bucuresti, anspdcp@dataprotection.ro.

b) Salt Bank contact – Modalitati de solutionare pe cale amiabila a litigiilor:
– Conciliere CSALB – orice consumator de servicii financiare bancare are dreptul de a apela la
solutionarea alternativa a litigiilor. Pentru mai multe informatii despre CSALB, puteti consulta
informatiile existente pe pagina noastra de internet si de asemenea puteti accesa urmatorul link:
www.csalb.ro.
– Medierea – modalitate de solutionare alternativa a unui conflict reglementat de dispozitiile Legii nr.
192/2006 privind medierea si organizarea profesiei de mediator.
– Arbitrajul – modalitate de solutionare alternativa a unui conflict reglementat de dispozitiile art. 541

ITI MAI RECOMANDAM :Contact Telekom -Deranjamente și probleme internet

Aplicația Revolut – Descarca Revolut Aplicație financiară all-in-one pentru banii tăi Revolut

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.